Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

donderdag, 29. december 2011, 21:42

TMC premium gekocht voor gopal 5.x

hallo

ik heb zo net de premium uitbreiding van TMC gekocht naar aanleiding van een mail van medion met winterkorting. dacht toch weer 6 euro verdient en voor 25,- Nergens wordt vermeld dat dit voor een bepaald land is..

Na het gehele bestel proces staat er ineens dat dit alleen geldt voor Duitsland, Groot Brittannië en Frankrijk :(

Ik heb direct Medion opgebeld en die zeggen omdat het software is ze mij het geld niet terug kunnen geven. Heel jammer.

Meer mensen die hierdoor genomen zijn?
Pas iig op!

In ieder geval mijn laatste medion product geweest ! Bah wat baal ik hiervan.

Groeten

Rob
»Supercows« heeft de volgende afbeelding bijgevoegd:
  • medion assistent.png

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 077

• Persoonlijk bericht sturen

2

zaterdag, 31. december 2011, 08:00

Ik ben bang dat je dan het bericht gemist hebt dat TMC-Pro alleen geschikt is voor Duitsland, UK en Frankrijk. Bij mij staat het er toch echt voordat ik het product aangekocht heb.

TMCpro (Duitsland), Trafficmaster (Groot Brittanië), V-Trafic (Frankrijk) *
»Harold« heeft de volgende afbeelding bijgevoegd:
  • medion_tmc_pro.jpg
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

3

zaterdag, 31. december 2011, 15:27

Ik heb Gopal 6 en zie mijn pagina.. Er zit dus verschil tussen! Bij mij staat dat dus absoluut niet!

In de email waardoor ik getriggerd werd staat het ook niet.. Zie bijlage.
»Supercows« heeft de volgende afbeeldingen bijgevoegd:
  • medion-bestelling.png
  • email-medion.png

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 077

4

zaterdag, 31. december 2011, 15:41

Dat is inderdaad raar, want schijnbaar zijn ze er dat dus vergeten bij te vermelden voor GoPal 6. Toch wel slordig van Medion en slap dat ze je hiervoor ook niet willen compenseren want het is duidelijk hun fout. X(
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Puttershoeker

Multi-user

Bijdragen: 129

Beroep: Trucker

5

zondag, 1. januari 2012, 02:50

Meer mensen die hierdoor genomen zijn?
Pas iig op!

In ieder geval mijn laatste medion product geweest ! Bah wat baal ik hiervan.

Ik ben het niet met je eens,door te stellen "dat je genomen bent".

Want zo als je deze site kan vinden, is het ook mogelijk om de info die je nodig hebt op te zoeken bij Medion. Ik kan die info ook vinden, dus moet het voor jou ook niet moeilijk zijn. Ik wens je dan ook veel succes met de aankoop van en ander merk waar het misschien nog wel slechter geregeld kan zijn. En inderdaad, éénmaal aangeschafte software kan niet meer teruggenomen worden. Ook dat staat in de voorwaarden van Medion > maar dat leest men pas "als het kalf verdronken is".

Bij deze de link waar je veel info kunt vinden en waar het verstandiger was,deze eerst op te zoeken. Ook iedere gebruiker van navigatie weet dat er in Nederland geen TMC Pro is. Er zijn genoeg sites waar deze info is te vinden. Had je even gezocht op TMC Pro NL, dan had je genoeg info gehad.

Hier de link van Medion: http://www.medion.com/nl/service/faq/

In de bijlage kun je zien waar wel en waar geen TMC Pro is.

btw. Dit is de faq van GoPal 6.
»Puttershoeker« heeft de volgende afbeelding bijgevoegd:
  • MedionTMCPro.JPG
To your destination with GoPal

Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico

Navigon 92 Premium Live (vanaf morgen)

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

6

zondag, 1. januari 2012, 19:24

@Puttershoeker Bedankt voor de informatie. Ik snap je insteek. Ik heb alleen een email gekregen waar uit mijn inziens bleek dat het mogelijk was. In het bestel proces werd hier verder ook niet over gesproken. Ik was in de veronderstelling.. Dan ga ik niet eerst een hele FAQ doornemen. Mocht ik problemen hebben dan ga ik daar kijken.

Je kunt het er mee eens zijn of niet.. Vind het niet erg. Ik voelde me op dat moment in het ootje genomen.

Mijn reactie op dat het mijn laatste medion product zou zijn kwam door het telefonisch contact wat ik had. Direct schemeren met dat er met software geen geld retour wordt gegeven. Ipv luisteren naar wat er mis was gegaan en waar door. Ik vond het gewoon slechte en foutieve info voor een leek die op dat moment een beslissing maakt.. Waarom een mail sturen hierop dingen aanbieden waar ik vervolgens in Nederland niks aan heb. Ik volg dat niet:? zal wel aan mij liggen.

7

maandag, 2. januari 2012, 15:00

Jammer, normaal is Medion helemaal niet kinderachtig. Daarom koop ik ook graag Medion produkten, niet duur en goeie garantie.

8

woensdag, 4. januari 2012, 20:44

Medion is niet thuis en trekt zijn handen er van af. Wat ik heel spijtig vind. Ik moet maar contact opnemen met pocketnavigation.de die zijn hun inziens verantwoordelijk. Ik ben het hier niet mee eens en vind dat ze dit erg makkelijk afdoen.

Puttershoeker

Multi-user

Bijdragen: 129

Beroep: Trucker

9

zondag, 8. januari 2012, 15:18

Medion is niet thuis en trekt zijn handen er van af. Wat ik heel spijtig vind. Ik moet maar contact opnemen met pocketnavigation.de die zijn hun inziens verantwoordelijk. Ik ben het hier niet mee eens en vind dat ze dit erg makkelijk afdoen.

Dat klopt in principe wel,omdat deze jou leverancier is.Echter Medion is en blijft de uitgever van hun produkt.Maar de eerst verantwoordelijke die jou het heeft geleverd,staat onderaan op de factuur.En als dat PE.de is,is dat jou leverancier,en deze kan dus aansprakelijk worden,voor de tekortkomingen.

Maar ik zie je probleem niet helemaal.Want al heb je dan hier in NL niets aan TMC Pro,zo gauw je je begeeft in Duitsland,hetzij op vakantie,of anderszins,werkt het wel.En heb je er ook iets aan.En uit ervaring weet ik,ik heb namelijk ook TMC Pro op een Medion,dat deze meer info geeft,dan een Navigon 8310 , en ook beter wordt ververst.Ik heb de indruk dat je wel berichten krijgt van stations( 2 stuks) die wel via TMC Pro uitzenden in Nederland.Eerder zat op het toestel geen TMCPro,en toen waren de meldingen niet zo goed,als nu met TMC Pro.

Inmiddels heb ik AdaptiveNavigation (AN) , LIVE werkt via dat op mijn P4635, verwijderd,omdat de LIVE-abo afgelopen is,en ik het niet ga verlengen,vanweg het feit,dat een verlenging alleen maar LIVE uit Duitsland opleverd.
Ik merk gewoon dat er verschil tussen TMC en TMC pro zit,hier in NL.
To your destination with GoPal

Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico

Navigon 92 Premium Live (vanaf morgen)

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

10

donderdag, 26. januari 2012, 13:40

tmc dekking

de gewone tmc dekking in Frankrijk geldt alleen voor bepaalde autoroutes op 107.7. zo gauw je van de snelweg gaat,verlies je de radiodekking. in Frankrijk werkt alleen tmc pro,de informatie vlg de medionsheet is erg onvolledig.in nederland en belgie is mijn ervaring ,werkt de gewone tmc prima.ik heb gopal 6 op mijn oude medion 465T,met hoogtelijnen en 3d uit dat vertraagt te veel.
frg110

Vergelijkbare thema's

Gebruikte tags

gopal, premium, TMC

Actueel op pocketnavigation.nl
LG 5 inch LTE-smartphone met bediening via stylus
LG
LG kondigt een Android LTE-smartphone met een ongebruikelijk beeldformaat en bediening via een stylus aan... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Apple dient klacht in tegen Motorola
Apple vs Motorola
Apple beschuldigt Motorola in een klacht bij de Europese Commissie dat men niet bereid is patent te gegeven conform de FRAND-richtlijn... verder
Google Maps verdringt Skobbler uit Android Market
Skobbler
Skobbler verwijdert haar navigatie app uit Android Market... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie