Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

Beste bezoeker hartelijk welkom bij: pocketnavigation.nl forum. Als dit je eerste bezoek aan deze site is, lees dan alsjeblieft de Hulp door. Daar wordt je de bediening van deze site verder uit de doeken gedaan. Om de volledige functionaliteit van deze site te gebruiken, moet je je registreren. Gebruik daarvoor het aanmeldformulier, of laat je nader informeren over de registratieprocedure. Mocht je je al eerder geregistreerd hebben, dan kun je je hier aanmelden.

RIBO135

Beginner

• »RIBO135« is de auteur van dit thema

Bijdragen: 1

Beroep: Digitaal Tekenaar bij Energie bedrijf

• Persoonlijk bericht sturen

1

zaterdag, 19. december 2009, 12:50

Bluetooth Dailer

Hoi,

Als ik mijn Nokia 6300 heb gekoppeld met mijn P4445 en de contacten wil synchroniseren, zie ik niets in de lijst op mijn P4445 als het synchroniseren gereed is.... ?(

En blijven de contacten in mijn P4445 staan. (als synchroniseren is gelukt) of moet ik iedere keer als mijn mobiel is gekoppeld, weer de contact gegevens synchroniseren ???

alvast bedankt voor de moeite'

Groet,

Richard

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 155

• Persoonlijk bericht sturen

2

zaterdag, 19. december 2009, 15:03

Hallo Richard,

Onder de 'instellingen van de handenvrij installatie' kun je onder 'Sync. telefoonboek' de synchronisatie instellen. Dit werkt trouwens welke bij elke mobiele telefoon anders en is ook weer afhankelijk van het OS van je telefoon (zal wel Symbian zijn op jouw toestel). Bij mijn weten blijft het telefoonboek behouden maar moet je wel opnieuw pairen elke keer dat je verbinding maakt.

Harold
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

3

zaterdag, 19. december 2009, 16:13

BT Dailer

Citaat

Hallo Richard,

Onder de 'instellingen van de handenvrij installatie' kun je onder 'Sync. telefoonboek' de synchronisatie instellen. Dit werkt trouwens welke bij elke mobiele telefoon anders en is ook weer afhankelijk van het OS van je telefoon (zal wel Symbian zijn op jouw toestel). Bij mijn weten blijft het telefoonboek behouden maar moet je wel opnieuw pairen elke keer dat je verbinding maakt.

Harold

Inderdaad....bij instellingen kun je aangeven automatisch of handmatig......bij beide opties blijft het contacten scherm leeg.
En kom ik niet meer terug in de voorgaande menu's, alleen via een reset kan ik weer alles gebruiken.....

4

dinsdag, 14. december 2010, 15:06

Inderdaad....bij instellingen kun je aangeven automatisch of handmatig......bij beide opties blijft het contacten scherm leeg.
En kom ik niet meer terug in de voorgaande menu's, alleen via een reset kan ik weer alles gebruiken.....

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Nokia 2323c. Ik heb mijn contacten éénmalig overgezet en heb hem daarna op handmatig gezet.
Bijkomstig probleem is dat ik vaak korte ritjes maak en de GoPal niet altijd een verbinding aanmaakt. Ik ben in middels al gewend geraakt aan de snelle flikkering van het blauwe lampje als mijn telefoon in mijn binnenzak weer eens overgaat en ik zodanig maar weer een reset doe om handsfree te bellen. Erg lastig.

Andere opmerking over de Bluetooth is dat ik het geluid t.o.v. de navigatiestem heel erg zacht vind. Op de snelweg heb ik de telefoon op z'n hardst staan en dan nog is het haast niet te verstaan. Geluid via de FM transmitter is ook geen optie omdat mijn radio steeds gaat zoeken: het signaal is, omdat ik ws. een stationwagen heb met de antenne achterop, te zwak. Iemand een oplossing?

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Toyota navigatiesysteem met Nintendo DS te bedienen
Toyota Nintendo DS
Toyota maakt het in Japan binnenkort mogelijk om het navigatiesysteem via een Ninento DS console te bedienen... verder
Mobiele lader voorziet smartphones voor 2 weken van stroom
Mobiele lader
Nieuwe mobiele lader maakt het mogelijk om je smartphone twee weken te gebruiken zonder deze aan het lichtnet te hoeven hangen.... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie