Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

Harold

Administrator

• »Harold« is de auteur van dit thema

Bijdragen: 1 409

• Persoonlijk bericht sturen

1

woensdag, 19. mei 2010, 21:04

Nieuws reacties: Update naar GoPal AE 5.0 incl. TMCpro en telefoonboek beschikbaar

MEDION GoPal update: Update voor GoPal ME 5.0 systemen naar AE 5.0 voorziet MEDION navigatiesystemen van TMCpro en een telefoonboek... Lees verder...
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

g.jonkman

Beginner

Bijdragen: 2

Beroep: operator

2

woensdag, 9. juni 2010, 20:19

RE: Nieuws reacties: Update naar GoPal AE 5.0 incl. TMCpro en telefoonboek beschikbaar

gisteren gopal ae 5.0 gekocht via gopal assistant echter als ik wil gaan dowloaden gebeurt er niets ??

geheugenkaartje in kaarlezer en click op de items voor downloaden ,begint niet met de download

navi aangesloten met nieuw 4gb kaartje maar het zelfde resultaat

wat kan dit zijn??

gr

Harold

Administrator

3

donderdag, 10. juni 2010, 21:42

Wat voor besturingssysteem en type geheugenkaartje gebruik je?
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

4

donderdag, 30. september 2010, 10:35

update naar gopal 5 met 2 jarig kaartenupdate Europa

Goededag,

Enkele maanden geleden heb ik een update gekocht voor mijn medion via de gopal assistent ad € 69,=. In de tekst stond en staat nog steeds dat je een update van het systeem ontvangt, een 2 jarige kaartenupdate voor Europa en een telefoonboek voor Duitsland. Destijds betrof het de kaarten van 04/2009 en momenteel is er een update naar 02/2010. Echter ik kan geen update downloaden. Wellicht doe ik iets fout. Kunt u mij helpen?

Al vast bedankt voor het antwoord.

Groet, Martin

Harold

Administrator

5

vrijdag, 1. oktober 2010, 07:55

Hoi Martin,

Van harte welkom op het forum.

Wat voor MEDION navigatiesysteem heb je eigenlijk?

Groet, Harold

6

zaterdag, 29. januari 2011, 18:54

installatie problemn Gopal 5.5 AE

ik heb deze versie gekocht voor mijn Gopal P5430. na betaling gedownload. Na downloaden ik zie alleen onder "download-status" dat het "klaar" is (software, kaarten etc).

Echter onder Kaartgegevens en Software staar niet. Hoe krijk ik dit gesynchroniseerd.

Overigens zie ik in de assistent ook niet mijn kaartlezer.

heeft iemand advies?

Freek

Harold

Administrator

7

maandag, 31. januari 2011, 07:21

Ik neem aan dat je geheugenkaart wel wordt herkend in Windows? Wat voor soort geheugenkaart (type en grootte) gebruik je? Normaal gesproken zou je afhankelijk van de hoeveelheid gegevens die je wilt downloaden de keuze krijgen om of naar het interne geheugen of naar een externe geheugenkaart te installeren via GoPal Assistant.

8

dinsdag, 1. februari 2011, 19:56

Harold: dank. Ik denk dat je dicht bij de oplossing zat. Ik ben gewoon opnieuw begonnen. Blijkbaar had ik ergens in het traject iets met de SD kaart gegoocheld waardoor deze niet meer werd herkend. Weliswaar moest ik de kaart via verkenner eerst leegmaken en formatteren voordat formatteren via Assistent lukte, maar daarna ging alles prima totdat ik het systeem ging proberen. Ik kreeg onmiddelijk een Exception 0xC0000090(?). Ik heb hierover nieuw bijdrage gemaakt.
Freek

9

maandag, 20. februari 2012, 20:20

HELP

MEDION GoPal update: Update voor GoPal ME 5.0 systemen naar AE 5.0 voorziet MEDION navigatiesystemen van TMCpro en een telefoonboek...
Lees verder...

Actueel op pocketnavigation.nl
Sygic navigatie app
Sygic heeft een nieuwe versie van haar navigatie-app voor smartphones klaar staan. Daarnaast komt men ook met een versie voor vrachtwagenchauffeurs... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Apple integratie auto
Apple onderzoekt een oplossing om auto's in parkeergarages te kunnen terugvinden met de iPhone... verder
NAVIGON iOS
Nieuwe update van de NAVIGON iOS software zou Bluetooth en andere problemen moeten oplossen... verder
Advertentie
Laatste reviews
Vergelijkingstest solarladers
Met een oplader op zonne-energie kun je smartphones en navigatiesystemen opladen met behulp van... verder
Inductieladen
Een eenvoudige handleiding om de Sony Xperia mini pro achteraf te voorzien van draadloos... verder
Advertentie