Foutmelding 1003
Net een 2410 aangeschaft, ik wil via freshmaps de zaak updaten maar hij geeft foutmelding 1003 aan; kan geen map voor backups vinden. Map op verschillende plaatsen neergezet maar zonder resultaat. Iemand een idee?
Beste Jules,
Welkom op het forum.
Je kan het beste even Fresh helemaal verwijderen van je pc/laptop. Dus ook bij "Mijn Documenten" alle Freshgerelateerde mappen verwijderen.
Vervolgens download en installeer je Fresh nog een keer.
Tijdens de installatie maakt Fresh zelf de benodigde mappen aan.
Registreer je device en na de koppeling met de pc, zou alles weer (h)erkend moeten zijn.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.
Device : Navigon-7310, Navigon 8450_Live
Kaart : Europe Q3-2010
Drager : Transcend, 8GB, Class 6
Extra : Ge-tectronic Tmc Y-adapter
Probleem blijft
Beste Peter,
Bedankt voor je suggestie, echter na vruchteloze deinstallaties en nieuwe installaties blijft het probleem met dezelfde foutmelding mij parten spelen, meteen na het installeren vraagt hij Fresh starten= en na ja te hebben geantwoord krijg ik dezelfde foutmelding. Terwijl dus het device aangesloten is.
Er staat mij iets van bij dat de adressen gelijk moeten zijn .
Eventueel de schijfletter mag anders zijn .
NAVIGON 6350 Live.
Q3 2010.
Black Orange Skin
Brodit houder .
|
iPhone 4 aangekondigd
Zoals verwacht heeft Apple op de opening van de WWDC de iPhone 4 gepresenteerd. Wij hebben alle informatie over Apple's nieuwe smartphone voor jullie samengevat...
verder
|
TomTom VIA
TomTom kondigt vier nieuwe navigatiesystemen voor het middensegment aan...
verder
NAVIGON 70 Premium Live
Het nieuwe high-end model van NAVIGON heeft voor het eerst een geïntegreerde Live-module en drie nieuwe Live services...
verder
|
Navigon 40 Premium
Begin juni presenteerde Navigon de line-up van haar nieuwe 40-serie. De 40-serie heeft weer een...
verder
|
|