Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

zaterdag, 17. april 2010, 01:18

poi warner 4

Hallo,

Wie kan mij verder helpen?: Op mijn PNA Navigon 6310 is poiwarner 3 op de sd card geinstalleerd.
Nu heb ik daarnaast poi warner 4 geinstalleerd en nu start mijn navi niet meer op. Ik krijg het opstart deuntje en dan niks meer, het opstartscherm zit vast. Reset heeft geen effect. onderin de rechterhoek echter, verschijnt wel het poibase icoontje en vandaaruit kan ik ook bij de poiwarner 4 instellingen komen. that's it. meer ook niet. Ik heb poiwarner 4 eraf gehaalt nu werkt alles weer. Maar ja liever had ik de navi met poi warner 4 aan de gang gekregen. dus heeft iemand ervaring hiermee? Ben benieuwd naar evt. reacties ?( ?(

2

zaterdag, 17. april 2010, 08:11

Ik denk dat er nog weinig ervaring is met Poi-warner 4 in combinatie met de Navigon 6310 omdat de nieuwe Poi-Warner 4 net uit is. Ik raad je aan om contact op te nemen met de support van Poi-Warner want het zou goed kunnen zijn dat het een bug is.

Hou anders ook even deze pagina in de gaten op onze duitse site: http://forum.pocketnavigation.de/forum10…rner-4-upgrade/

Groet, Harold
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

3

zondag, 18. april 2010, 13:44

poiwarner 4

Oke,

In ieder geval bedankt voor je reactie. :|

4

zondag, 9. mei 2010, 13:07

@ Harold,

Wat is er precies veranderd tussen de beide versies?

Is het mogelijk dat er z.s.m een goede installatiehandleiding wordt geschreven? Ik denk dat daar nogal veel behoefte aan is, daar de installatie zelden vlekkeloos verloopt omdat het m.i erg omslachtig en onduidelijk is.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Device : Navigon-7310, Navigon 8450_Live
Kaart : Europe Q3-2010
Drager : Transcend, 8GB, Class 6
Extra : Ge-tectronic
Tmc Y-adapter

5

maandag, 10. mei 2010, 20:26

Er is inmiddels wel een Duitse handleiding die hier staat. Aan de Engelse wordt nog gewerkt. Moet volgens Navigating binnen aantal weken gereed zijn.

Het alternatief is POIbase installeren want die installeert POI Warner zelf.

Groet, Harold

6

zondag, 16. mei 2010, 14:52

poi warner4

Hallo,

Daar ik na wat problemen toch poi base (poi warner 4) op mijn navigon 6310 heb, kom ik toch wat vreemde zaken tegen bv. Poi warner 3 heeft de mogelijkheid om van poihandler nederlandse poi's te downloaden. Bij poi base zie ik deze mogelijkheid niet. hier kunnen alleen duitse poi's gedownload. en die werken ook allleen aldaar. Is er misschien iemand die weet of er ook nederlandse, belgische of franse poi's kunnen gedownload? ik heb wel nederlandse poi's in de poi map zitten maar deze worden niet herkend. Vreemd. Op zich een heel mooi apparaat maar vanwege het vele gedoe om met een hoop programma's navigon fresh, navigation.de pocketnavigation en weet ik veel via allerlei codes aan de poi's te komen. Ondanks een een goede support van navigon, kies ik toch maar vooral voor het gemak, weer voor een Tomtom.

7

zondag, 16. mei 2010, 16:57

Je kunt via POIbase de flitslocaties Europa downloaden. Hierin zitten onder andere ook de Nederlandse, Belgische en Franse flitslocaties. Deze zijn afkomstig van POIhandler. Je komt hier met POIbase op twee manieren: 1. via Shop in het hoofdmenu of 2. Via POI's downloaden in het hoofdmenu en vervolgens Veiligheid & flitslocaties. Je ziet hier dan ook waar de flitslocaties vandaan komen (pocketnavigation.de resp. POIhandler).

Groet, Harold

Actueel op pocketnavigation.nl
Apple presenteert de iPhone 4
iPhone 4 aangekondigd
Zoals verwacht heeft Apple op de opening van de WWDC de iPhone 4 gepresenteerd. Wij hebben alle informatie over Apple's nieuwe smartphone voor jullie samengevat... verder
pocketnavigation.nl nieuws
TomTom presenteert de VIA serie
TomTom VIA
TomTom kondigt vier nieuwe navigatiesystemen voor het middensegment aan... verder
Nieuwe NAVIGON topmodel: de 70 Premium Live
NAVIGON 70 Premium Live
Het nieuwe high-end model van NAVIGON heeft voor het eerst een geïntegreerde Live-module en drie nieuwe Live services... verder
Advertentie
Laatste reviews
Navigon 40 Premium
Navigon 40 Premium
Begin juni presenteerde Navigon de line-up van haar nieuwe 40-serie. De 40-serie heeft weer een... verder
Garmin nüvi 1690 nüLink!
Garmin nüvi 1690 nüLink!
De nüvi 1690 nüLink is het eerste navigatiesysteem van Garmin met Live-services, waarmee je... verder
Advertentie