Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

woensdag, 14. juli 2010, 21:57

TMC Navigon 40 Premium

Op het forum lees ik al diverse problemen met de nieuwe Navigon 70 Premium, waarbij de TMC niet zou werken.
Ik kan nu uit ervaring mededelen, dat deze problemen bij de Navigon 40 Premium niet aanwezig zijn.
De TMC bij de Navigon premium werkt uitstekend en heeft mijn vandaag een alternatieve route aangeboden bij Eindhoven ivm een file. :thumbup:
Maar ik dacht dat het wel mee zou vallen en luisterde dus niet, met als gevolg dat mijn rit van 30 km bijna 40 minuten duurde ipv van de 31 minuten berekende TMC route of de 21 minuten durende normale reistijd. :)
MIO 269 bezitter sinds 29-03-2005 V2 en R21 + sinds 12-02-06 een MIO 269+ en Navigon 6 op 2gb sd-kaart.

NAVIGON 8110 → 8310

Peter

Super Moderator

Bijdragen: 364

• Persoonlijk bericht sturen

2

woensdag, 14. juli 2010, 22:39

RE: TMC Navigon 40 Premium

met als gevolg dat mijn rit van 30 km bijna 40 minuten duurde ipv van de 31 minuten berekende TMC route of de 21 minuten durende normale reistijd. :)

Wat je er al niet voor over hebt om maar wat langer van kwaliteit te kunnen genieten. :thumbsup:

Net als met files:
Van mij mogen ze meteen opgeheven worden, maar populair zijn ze wel. :wacko:

Ze staan er voor in de rij. (hf) :D :D
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Device : Navigon-92_Premium_Live, 8450_Live, 70_Premium, 20_Easy
Kaart : Europe Q1-2012, test Q2-2012
Drager : Transcend, 8GB, Class 10
Extra : Ge-tectronic
Tmc Y-adapter

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Update NAVIGON voor Android
NAVIGON Android
NAVIGON komt met een nieuwe update van haar Android navigatiesoftware en verlaagt de prijs tegelijkertijd... verder
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood komt met een nieuw multimedia-navigatiesysteem dat optisch en technisch afgestemd is op de merken VW, Seat en Skoda... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie