TMC Navigon 40 Premium
Op het forum lees ik al diverse problemen met de nieuwe Navigon 70 Premium, waarbij de TMC niet zou werken.
Ik kan nu uit ervaring mededelen, dat deze problemen bij de Navigon 40 Premium niet aanwezig zijn.
De TMC bij de Navigon premium werkt uitstekend en heeft mijn vandaag een alternatieve route aangeboden bij Eindhoven ivm een file.
Maar ik dacht dat het wel mee zou vallen en luisterde dus niet, met als gevolg dat mijn rit van 30 km bijna 40 minuten duurde ipv van de 31 minuten berekende TMC route of de 21 minuten durende normale reistijd.
MIO 269 bezitter sinds 29-03-2005 V2 en R21 + sinds 12-02-06 een MIO 269+ en Navigon 6 op 2gb sd-kaart.
NAVIGON 8110 → 8310
RE: TMC Navigon 40 Premium
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.
Device : Navigon-7310, Navigon 8450_Live
Kaart : Europe Q3-2010
Drager : Transcend, 8GB, Class 6
Extra : Ge-tectronic Tmc Y-adapter
|
iPhone 4 aangekondigd
Zoals verwacht heeft Apple op de opening van de WWDC de iPhone 4 gepresenteerd. Wij hebben alle informatie over Apple's nieuwe smartphone voor jullie samengevat...
verder
|
TomTom VIA
TomTom kondigt vier nieuwe navigatiesystemen voor het middensegment aan...
verder
NAVIGON 70 Premium Live
Het nieuwe high-end model van NAVIGON heeft voor het eerst een geïntegreerde Live-module en drie nieuwe Live services...
verder
|
Navigon 40 Premium
Begin juni presenteerde Navigon de line-up van haar nieuwe 40-serie. De 40-serie heeft weer een...
verder
|
|