Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

Harold

Administrator

• »Harold« is de auteur van dit thema

Bijdragen: 1 152

• Persoonlijk bericht sturen

1

zondag, 20. november 2011, 13:45

Nieuws reacties: 3D-modellen voor GoPal PE 5.5 en telefoonboek GoPal 6 verkrijgbaar

MEDION: Medion heeft de 3D-modellen voor GoPal PE 5.5 en het telefoonboek voor GoPal 6 gereed… Lees verder...
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Puttershoeker

Multi-user

Bijdragen: 165

Beroep: Trucker

2

zondag, 20. november 2011, 15:57

Ik vind het en beetje jammer dat gebruikers niet de mogelijkheid worden geboden om alleen GoPal 6 te downloaden. Waarom bedoel ik dat? Ik heb waarschijnlijk net als meerderen op een device, in dit geval een P4635, nu al GoPal 5.5 met daaraan gekoppeld een 2 jarige kaartabonnement. Ik kan wel GoPal 6 downloaden, maar ik heb daar kaart Q2-2011 bij waarop ik dus al een abo heb. In feite betaal je een kaart dan dubbel. Waarom dan niet de mogelijkheid bieden aan klanten die al een kaartabo hebben om alleen de software binnen te halen, eventueel tegen een vergoeding. Ze weten nu ook via account wie wat heeeft. Ze kunnen dus ook zien of alleen een opwaardering naar GoPal6 genoeg is. Je bent immers geregistreerd. Trouwens wat is het verschil tussen GoPal 5.5 en GoPal 6?

Is dat alleen de 3D modellen?

Deze heb ik trouwens nog niet kunnen vinden om te downloaden. Het telefoonboek vind ik dan minder interessant.
To your destination with GoPal

Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico.

Navigon 92 Premium Live

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

Harold

Administrator

3

zondag, 20. november 2011, 16:05

Citaat

Trouwens wat is het verschil tussen GoPal 5.5 en GoPal 6?

Er zijn meer verschillen hoor. O.a. splitscreenmodus en de info-button. Zie hier.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Puttershoeker

Multi-user

Bijdragen: 165

Beroep: Trucker

4

zondag, 20. november 2011, 17:23

Citaat

Trouwens wat is het verschil tussen GoPal 5.5 en GoPal 6?

Er zijn meer verschillen hoor. O.a. splitscreenmodus en de info-button. Zie hier.

Gebruikersinterface grondig onder handen genomen?

Ik kan in mijn 5.5 nu ook al via Quick-Menu mijn buttons aanpassen en deze zijn dan in het scherm via de rechtericoontje aan te roepen.
Wat ik persoonlijk graag zou willen zien veranderen in GoPal is de zoekfunctie via menu's voor de navigatie. Nu moet je via pijl up en pijl down door je vastgelegde adressen navigeren om het land, dan wel je adres te selecteren. Een omslachtige zaak wat ook op een ander manier zou kunnen, gelijk aan Navigon of TomTom. Maar dat moeten ze bij Medion nog uitvinden. Die vinden de GraficalUserInterface belangrijker. Nou of er nu een platte rotonde in zit of een 3D rotonde, ik zal er toch altijd omheen moeten. Leuk is de tunnel weergave dan weer wel. Maar nodigt de update van een upgrade kun je m.i. niet spreken nu uit tot een investering van 69 inclusief 1 kaart van Q2-2011? Mijn inziens niet. Is het je om de kaart te doen, dan heb je voor 20 euro een update naar GoPal6 wat zijn waarde heeft. Maar heb je al een kaartabo waar je ook dus al kaart Q2-2011 hebt van gedownload, dan is een update naar GoPal 6 een zeer duur betaalde update die dat niet waard is.

Verder missen er ook nog een aantal devices die wel geschikt zijn voor GoPal6. O.a de P4635 wordt niet vermeld terwijl deze wel in de lijst staat wanneer je je device koppelt aan GoPal Assistent.

Voor iedereen die wil updaten naar GoPal6, koppel je device met GA en je ziet of het device geschikt is voor een update. Voor een update van 3 of 4.8 is het zeer de moeite waard. Vanuit 5.5 een stuk minder,zo niet minimaal.

En even een antwoord op de 3D.

Deze zijn schijnbaar allen te downloaden voor GoPal AE want voor de mijne die op GoPal P werkt staat er niets klaar of is er te downloaden op 3D gebied voor GoPal P5.5

Wat het verschil tussen al die versie is heb ik nog nooit begrepen. Schijnbaar is dit zo minimaal dat je het niet eens mist.
To your destination with GoPal

Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico.

Navigon 92 Premium Live

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

Harold

Administrator

5

zondag, 20. november 2011, 18:53

Citaat

Verder missen er ook nog een aantal devices die wel geschikt zijn voor GoPal6. O.a de P4635 wordt niet vermeld terwijl deze wel in de lijst staat wanneer je je device koppelt aan GoPal Assistent.
Je hebt gelijk er staan nu nog wat meer apparaten tussen die in de eerste lijst niet stonden. Ik heb de lijst inmiddels aangepast en deze is nu gelijk aan de lijst van GoPal Assistant.

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Update NAVIGON voor Android
NAVIGON Android
NAVIGON komt met een nieuwe update van haar Android navigatiesoftware en verlaagt de prijs tegelijkertijd... verder
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood komt met een nieuw multimedia-navigatiesysteem dat optisch en technisch afgestemd is op de merken VW, Seat en Skoda... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie