Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

zaterdag, 26. november 2011, 16:12

pois plaatsen E4440

Ik heb pois geplaatst in de E4440 in de daarvoor bestemde map. een poi bestand en BMP met dezelfde naam. Ik krijg echter geen icoon in het navivenster ook niet als ik op de bestemming ben of er dichtbij zit. Heb in poiwarner aangevinkt dat hij altijd zichtbaar moet zijn.
Wat gaat er fout??

Puttershoeker

Multi-user

Bijdragen: 165

Beroep: Trucker

• Persoonlijk bericht sturen

2

zaterdag, 26. november 2011, 19:05

Ik heb pois geplaatst in de E4440 in de daarvoor bestemde map. een poi bestand en BMP met dezelfde naam. Ik krijg echter geen icoon in het navivenster ook niet als ik op de bestemming ben of er dichtbij zit. Heb in poiwarner aangevinkt dat hij altijd zichtbaar moet zijn.
Wat gaat er fout??

Heb je POIwarner lite er ook op staan? Of een volledige versie?

Bij het opstarten van mijn device,een P4635, geeft het toestel een veiligheidswaarschuwing ,die je moet aanklikken. Daarna komt bij mij een melding of ik akkoord ga met de POI's, dus dat ik toe sta of deze worden getoond. Ik gebruik overigens alleen POI's voor flitskasten. Deze kan ik weigeren of toestaan, al naar gelang de wet het in een bepaald land verbiedt. Of e.e.a met andere POI's ook noodzakelijk is, weet ik niet.
To your destination with GoPal

Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico.

Navigon 92 Premium Live

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

3

zaterdag, 26. november 2011, 21:24

pois plaatsen in Medion E4440

Ik heb de pois via de verkenner van de PC in het navigatiesysteem geplaatst. In het verleden deed ik dit, toen ik zelf een medion navigatie had, op dezelfde manier en is altijd goed gegaan. Het is overigens POIWarner 3. Dit stond ook in de gebruiksaanwijzing deze te kopen en te plaatsen in het navigatiesysteem

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Update NAVIGON voor Android
NAVIGON Android
NAVIGON komt met een nieuwe update van haar Android navigatiesoftware en verlaagt de prijs tegelijkertijd... verder
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood komt met een nieuw multimedia-navigatiesysteem dat optisch en technisch afgestemd is op de merken VW, Seat en Skoda... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie