Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

woensdag, 21. december 2011, 20:45

downloadlocatie POI go pal assistant

Hallo,

Ik betaalde en downloadde de flitspalen POI van Europa.

Ik wilde deze update graag op meerdere gps'en zetten.

Is dit mogelijk? Kan ik die download ergens terugvinden op mijn computer? (ik zocht al naar *.gpx, maar geen resultaat) Of kan ik die update met zoveel gps'en als ik wil synchroniseren?

Ik heb voorlopig nog niet gesynchroniseerd, omdat ik denk dat de update anders onbruikbaar wordt nadien.

Hebben jullie hier ervaringen mee?

Alvast bedankt voor jullie antwoord en prettige feestdagen!

Puttershoeker

Multi-user

Bijdragen: 165

Beroep: Trucker

• Persoonlijk bericht sturen

2

donderdag, 22. december 2011, 00:10

Hallo,

Ik betaalde en downloadde de flitspalen POI van Europa.

Ik wilde deze update graag op meerdere gps'en zetten.

Is dit mogelijk? Kan ik die download ergens terugvinden op mijn computer? (ik zocht al naar *.gpx, maar geen resultaat) Of kan ik die update met zoveel gps'en als ik wil synchroniseren?

Ik heb voorlopig nog niet gesynchroniseerd, omdat ik denk dat de update anders onbruikbaar wordt nadien.

Hebben jullie hier ervaringen mee?

Alvast bedankt voor jullie antwoord en prettige feestdagen!

Een dergelijke vraag is vragen naar de bekende weg. Je weet wat de forumregels zijn en waarmee je akkoord bent gegaan. Hoe jij e.e.a oplost is mijn verantwoordelijkheid niet. Of het dus wil, ja of nee, is hier "not done". Je wordt geacht voor elk device, wil je daarop dergelijke zaken installeren, deze per device aan te schaffen en de distributie daarvan over te laten aan de uitgever van dit materiaal. Vermenigvuldiging van dit materiaal, is anders dan voor eigen gebruik niet toegestaan, danwel strafbaar. Je bediend namelijk anderen van content, dat eigendom is van Medion en waarvoor je een gebruiksrecht koopt en geen eigendomsrecht, want dat kan namelijk niet. Dergelijke handelingen zijn niet toegestaan en een antwoordt daarop is hier niet mogelijk, gelijk als het vragen daarna.

Ook zal Medion Fresh je vragen om het device en type. Medion controleert via online verbinding of het device is geregistreerd. Je kan dus wachten tot er problemen gaan rijzen.

Nogmaal, wat jij doet is jou zaak, maar vraag hier niet naar zaken die naar illegale handelingen rieken.

even een voorbeeld:

Is het toegestaan dat jij op een zaterdagavond mensen gaat vervoeren van het station naar de discotheek tegen betaling en zonder vergunning daarvoor? Nee, maar het gebeurt wel, maar dan zonder dat men er ruchtbaarheid aan geeft. Zo is het hier ook.

Succes.
To your destination with GoPal

Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico.

Navigon 92 Premium Live

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 152

• Persoonlijk bericht sturen

3

donderdag, 22. december 2011, 06:42

Er is overigens ook een legale oplossing voor Medion GoPal vanaf versie 5 en dat is POIbase in combinatie met POIbase Mobile. Het voordeel van POIbase is dat je het in combinatie met meerdere apparaten kunt gebruiken. Je betaalt dus voor de content en kunt deze vervolgens op meerdere apparaten installeren. Uiteraard moeten dit wel je eigen apparaten zijn. Zo kun je bijvoorbeeld op hetzelfde abonnement je eigen navigatiesysteem en de smartphone van je vrouw met daarop b.v. Sygic Mobile Maps voorzien van POI's.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Update NAVIGON voor Android
NAVIGON Android
NAVIGON komt met een nieuwe update van haar Android navigatiesoftware en verlaagt de prijs tegelijkertijd... verder
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood komt met een nieuw multimedia-navigatiesysteem dat optisch en technisch afgestemd is op de merken VW, Seat en Skoda... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie