Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

maandag, 26. december 2011, 11:53

Vouchercode promotiecampagne 20% reductie werkt niet

Ik ontving op 17 december 2011 een e-mail met een promotie van 20% reductie op alle software en kaartmateriaal van Medion, te gebruiken binnen de Medion GoPal Assitant Shop. De vouchercode "Medionwinter2011" (geldig tot 31/12/2011) werkt echter niet. Als ik hiervan melding maak via Medion Contact, krijg ik droogweg als abntwoord dat ze me niet kunnen helpen en ik word doorverwezen naar de telefonische helpdesk. Ook daar heb ik tot nu toe geen oplossing voor dit probleem gekregen. Mooie reclamecampagne.

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 152

• Persoonlijk bericht sturen

2

maandag, 26. december 2011, 16:59

Citaat

De vouchercode "Medionwinter2011" (geldig tot 31/12/2011) werkt echter niet.
Welke melding krijg je dan?
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Puttershoeker

Multi-user

Bijdragen: 165

Beroep: Trucker

• Persoonlijk bericht sturen

3

maandag, 26. december 2011, 21:54

Ik ontving op 17 december 2011 een e-mail met een promotie van 20% reductie op alle software en kaartmateriaal van Medion, te gebruiken binnen de Medion GoPal Assitant Shop.

Wat probeer je dan. Via de medionshop?

Dat zal niet werken,omdat het alleen werkt als je je device aansluit en dan via GoPal Assistent kijkt wat Medion voor jou device in de aanbieding heeft. Verdere zaken kun je er niet mee aanschaffen. Geen accessoires, niets van dat allemaal. Enkel de aanbiedingen die in de mail vermeld staan.
To your destination with GoPal

Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico.

Navigon 92 Premium Live

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

4

zaterdag, 31. december 2011, 07:18

Ik heb dit ook geprobeerd, met mijn device aangesloten en ook dit werkt niet. Bij de betaling met of zonder ingave van de vouchercode wordt er steeds het bedrag zonder korting aangegeven.
En het ging niet om ander materiaal maar wel degelijk om hetgene waar ze de korting zouden voor geven.
De " actie" loopt vandaag af, dus ik zal er niet kunnen van genieten, inderdaad mooie reklame. ?(

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Update NAVIGON voor Android
NAVIGON Android
NAVIGON komt met een nieuwe update van haar Android navigatiesoftware en verlaagt de prijs tegelijkertijd... verder
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood DNX521DAB multimediasysteem
Kenwood komt met een nieuw multimedia-navigatiesysteem dat optisch en technisch afgestemd is op de merken VW, Seat en Skoda... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie