Bluetooth Dailer
Hoi,
Als ik mijn Nokia 6300 heb gekoppeld met mijn P4445 en de contacten wil synchroniseren, zie ik niets in de lijst op mijn P4445 als het synchroniseren gereed is....
En blijven de contacten in mijn P4445 staan. (als synchroniseren is gelukt) of moet ik iedere keer als mijn mobiel is gekoppeld, weer de contact gegevens synchroniseren ???
alvast bedankt voor de moeite'
Groet,
Richard
Hallo Richard,
Onder de 'instellingen van de handenvrij installatie' kun je onder 'Sync. telefoonboek' de synchronisatie instellen. Dit werkt trouwens welke bij elke mobiele telefoon anders en is ook weer afhankelijk van het OS van je telefoon (zal wel Symbian zijn op jouw toestel). Bij mijn weten blijft het telefoonboek behouden maar moet je wel opnieuw pairen elke keer dat je verbinding maakt.
Harold
Vragen en problemen omtrent navigatie worden
uitsluitend via het FORUM beantwoordt.
BT Dailer
Hallo Richard,
Onder de 'instellingen van de handenvrij installatie' kun je onder 'Sync. telefoonboek' de synchronisatie instellen. Dit werkt trouwens welke bij elke mobiele telefoon anders en is ook weer afhankelijk van het OS van je telefoon (zal wel Symbian zijn op jouw toestel). Bij mijn weten blijft het telefoonboek behouden maar moet je wel opnieuw pairen elke keer dat je verbinding maakt.
Harold
Inderdaad....bij instellingen kun je aangeven automatisch of handmatig......bij beide opties blijft het contacten scherm leeg.
En kom ik niet meer terug in de voorgaande menu's, alleen via een reset kan ik weer alles gebruiken.....
|
iPhone 4 aangekondigd
Zoals verwacht heeft Apple op de opening van de WWDC de iPhone 4 gepresenteerd. Wij hebben alle informatie over Apple's nieuwe smartphone voor jullie samengevat...
verder
|
TomTom carkit
Gratis zelfklevende adapter maakt de TomTom carkit compatible met de iPhone 4...
verder
TomTom App
TomTom komt met update van haar navigatie App voor de iPhone en iPod Touch met fotonavigatie en ondersteuning van de iPhone 4...
verder
|
Navigon 40 Premium
Begin juni presenteerde Navigon de line-up van haar nieuwe 40-serie. De 40-serie heeft weer een...
verder
|
|