Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

vrijdag, 16. juli 2010, 13:25

Gopal 5 installeren via sc-card

Hallo,

Een vriend van me vroeg of ik zijn Medion wil updaten.

Nu heb ik wel ervaring met TomTom en Garmin maar nog niet met Medion.

Ik heb hier al wel gelezen maar ik meen ook eens gelezen te hebben dat je een aantal installatie bestanden op de sd-card kunt zetten en dan Gopal d.m.v. van de sd-card te installeren.

Daarbij moets je echter niet de gehele installatie directory op de sd-card zetten maar slechts een aantal bestanden.

Weet iemand welke bestanden dit zijn zodat ik Gopal kan installeren?

2

vrijdag, 16. juli 2010, 19:14

Heb je dit thema gelezen?

Groet, Harold
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

3

vrijdag, 16. juli 2010, 19:38

Pffff, lang moeten zoeken maar ik heb het.

Ik bedoelde eigenlijk DEZE .

Kan ik die ook gebruiken?

4

vrijdag, 16. juli 2010, 20:16

Om wat voor Medion gaat het eigenlijk?
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

5

vrijdag, 16. juli 2010, 20:23

Goeie vraag maar dat weet ik nog niet.

Ze zijn niet van mij maar van andere mensen.

Een heeft i.i.g. een klein scherm (320 x .......) en van die andere weet ik het niet. Kan het zijn dat ze geen sd-card aansluiting hebben?

6

vrijdag, 16. juli 2010, 20:56

Dan wordt het wel erg lastig. Je kunt via de GoPal Assistant in ieder geval zowel via een SD-kaart als via het interne geheugen van het navigatiesysteem updaten.

7

zaterdag, 17. juli 2010, 12:41

Het betreft een Medion 315T (96130).

Kun je deze updaten via de sd-card of adviseer je het te doen via jou bovenstaande link?

8

zaterdag, 17. juli 2010, 17:48

Het is me gelukt via de sd-card :)

Actueel op pocketnavigation.nl
Apple presenteert de iPhone 4
iPhone 4 aangekondigd
Zoals verwacht heeft Apple op de opening van de WWDC de iPhone 4 gepresenteerd. Wij hebben alle informatie over Apple's nieuwe smartphone voor jullie samengevat... verder
pocketnavigation.nl nieuws
TomTom presenteert de VIA serie
TomTom VIA
TomTom kondigt vier nieuwe navigatiesystemen voor het middensegment aan... verder
Nieuwe NAVIGON topmodel: de 70 Premium Live
NAVIGON 70 Premium Live
Het nieuwe high-end model van NAVIGON heeft voor het eerst een geïntegreerde Live-module en drie nieuwe Live services... verder
Advertentie
Laatste reviews
Navigon 40 Premium
Navigon 40 Premium
Begin juni presenteerde Navigon de line-up van haar nieuwe 40-serie. De 40-serie heeft weer een... verder
Garmin nüvi 1690 nüLink!
Garmin nüvi 1690 nüLink!
De nüvi 1690 nüLink is het eerste navigatiesysteem van Garmin met Live-services, waarmee je... verder
Advertentie