Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

woensdag, 8. september 2010, 15:41

avic- f320bt

hoi iedereen, ben nieuw op dit forumsids vandaag en dus nog wat onwennig. we hebben een nieuwe wagen waarin een pioneer avic F320BT navigatiesysteem zit. Nu heb ik al verschillende keren geprobeerd om de belgische flitspalen te installeren, maar het toestel wordt niet herkend en bij de handmatige listing staat hij zelfs niet vermeld. Is er iemand die me een stukje kan verder helpen aub!!!

groetjes palieter

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 155

• Persoonlijk bericht sturen

2

woensdag, 8. september 2010, 21:00

Beste Palieter,

Allereerst hartelijk welkom hier op het forum!

De F320BT wordt officieel niet ondersteund door POIbase, ik ken dit type eerlijk gezegd ook niet. Je kant het proberen door handmatig een van de andere typen te selecteren (b.v. F910BT of F20BT). Laat even weten of dat werkt, kan ook interessant zijn voor andere leden!

Groet, Harold
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

3

vrijdag, 10. september 2010, 14:59

Avic F320Bt Wordt Niet Herkend

hOI HAROLD? HEB NOGMAALS GEPROBEERD OM MET MIJN PIONEER AVIC F320BT GPS VERBINDING TE KRIJGEN ?MAAR HET TOESTEL WORD DUS NIET HERKEND. Heb dan voor een ander type gekozen de avic F310BT en dit is juist het zelde er gebeurd dus niets. zou het mogelijk zijn dat dit apparaat nog niet staat vermeld in de database doordat hij nog maar pas op de markt is of doe ik ergens iets fout.

Groetjes en dank aan ieder die reageerd, palieter

Harold

Administrator

4

vrijdag, 10. september 2010, 20:48

Beste palieter,

Hij wordt officieel nog niet ondersteund. Ik heb zelfs in het Duits forum nog geen andere mensen gezien die dit model gebruiken in combinatie met POIbase. Het blijft voorlopig dus nog even experimenteren.

Groet, Harold
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

5

zaterdag, 11. september 2010, 13:28

Avic F320Bt Wordt Niet Herkend

Dag Harold, hartelijk dank voor uw reactie op mijn vraag. Heb zelf ook nog eens wat opzoekingen gedaan en het is zoals je zegt hij is nog te nieuw op de markt.

Dus voorlopig is het nog wat wachten op betere tijden hé.

Groetjes Palieter

6

zaterdag, 6. november 2010, 11:44

Harold,
heb zelf de F3210BT sinds een paar dagen, wordt dus wel herkend in de POIbase, vergeet niet je F320BT in de PC-modus te schakelen (en uiteraard SD card te instaleren)

Groet
Cor

Harold

Administrator

7

woensdag, 10. november 2010, 20:12

Beste Cor,

Bedankt voor de tip! :thumbup:

Groet, Harold

8

vrijdag, 12. november 2010, 22:16

Dag Harold, hartelijk dank voor uw reactie op mijn vraag. Heb zelf ook nog eens wat opzoekingen gedaan en het is zoals je zegt hij is nog te nieuw op de markt.

Dus voorlopig is het nog wat wachten op betere tijden hé.

Groetjes Palieter

Wanneer komen die betere tijden ik heb ook een F320BT en die wordt ook niet herkend door de software.

OOk andere types geprobeerd werkt niet , hij staat in pc modes ook dat maakt niks uit

Harold

Administrator

9

zondag, 14. november 2010, 22:45

Citaat

Wanneer komen die betere tijden ik heb ook een F320BT en die wordt ook niet herkend door de software.

Ik doe nog even navraag bij de makers van de software!

Groet, Harold

Harold

Administrator

10

vrijdag, 19. november 2010, 07:27

Beste Palieter en Reddust,

Ik heb antwoord gekregen van de makers van POIbase. De AVIC-F320BT zou ondersteund moeten worden door POIbase en is ook toegevoegd in de nieuwste versie van POIbase. Wat nog een probleem zou kunnen zijn, is dat de SD-kaart niet ondersteund wordt door Pioneer of de SD-kaart niet geformatteerd is. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Groet, Harold

11

dinsdag, 25. januari 2011, 19:16

Videobeeld loopt niet synchroon met het geluid

Bij het afspelen van een video via de SD kaart loopt het beeld te snel tegenover het geluid. Na een paar minuten loopt het niet meer Synchroon. Ben ik de enige met dit probleem en heeft iemand de oplossing hiervoor?

Harold

Administrator

12

woensdag, 26. januari 2011, 03:57

@Rent:
Heeft jouw vraag betrekking op POIbase of opde AVIC-F320BT zelf? In het laatste geval kun je beter een nieuw topic aanmaken.

13

maandag, 9. januari 2012, 20:44

Harold,
heb zelf de F3210BT sinds een paar dagen, wordt dus wel herkend in de POIbase, vergeet niet je F320BT in de PC-modus te schakelen (en uiteraard SD card te instaleren)

Groet
Cor
Hoe zet in mijn F3210BT in de PC-modus? Ik zie die optie nergens in het menu van mijn F3210BT.

En waarom vraag ik dat? Ik probeer POI-base aan mijn F3210BT te koppelen. Dat is in het verleden wél gelukt, maar lukt nu niet meer. Met NavGate Feeds kan ik wel de instellingen aanpassen, dus de SD-kaart is het probleem niet. Die heb ik ook opnieuw geformatteerd, ook zonder resultaat. Ook een andere SD-kaart helpt niet, en een andere USB-kabel ook niet.

Heeft iemand een suggestie wat ik nog kan doen om de koppeling met POI-base tot stand te brengen?

14

maandag, 9. januari 2012, 21:23

Ahum... Excuses als iemand al heeft gezocht; heb het zelf al gevonden. Typisch gevalletje van de handleiding eens goed doorbladeren. Gevonden dus, en het werkt. :sleeping:

Vergelijkbare thema's

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Toyota navigatiesysteem met Nintendo DS te bedienen
Toyota Nintendo DS
Toyota maakt het in Japan binnenkort mogelijk om het navigatiesysteem via een Ninento DS console te bedienen... verder
Mobiele lader voorziet smartphones voor 2 weken van stroom
Mobiele lader
Nieuwe mobiele lader maakt het mogelijk om je smartphone twee weken te gebruiken zonder deze aan het lichtnet te hoeven hangen.... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie