Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

zaterdag, 22. januari 2011, 09:38

Poibase start niet op onder Windows 7 NL

goedemorgen,

Ik heb sinds twee dagen een AVIC 9220BT en wil natuurlijk via Poibase POI's installeren.

Alleen, als ik poibase installeer op mijn laptop met windows 7 ultimate nederlands, zowel x86 als 64bit, start het niet op. De installatie gaat wel goed, maar opstarten niet.

Ik heb al geprobeerd om op te starten met XP SP3 compatibiliteit, als administrator, noem het maar op, niks werkt.

Kan 1 van jullie me helpen?

Groeten, Rob

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 155

• Persoonlijk bericht sturen

2

zaterdag, 22. januari 2011, 12:00

Beste Rob,

Ik draai zelf Windows 7 NL 64-bit en heb geen enkel probleem om POIbase te installeren of te starten. Er zijn voor zover ik weet ook geen problemen bekend dat POIbase niet onder Windows 7 zou draaien. Mijn advies:

1. POIbase volledig verwijderen.
2. Opnieuw opstarten en vervolgens het programma CCleaner draaien en daarmee het register opschonen. Zo worden alle registersleutels die na de verwijdering nog zijn overgebleven ook verwijderd. Vervolgens de computer opnieuw opstarten.
3. POIbase downloaden via deze link en installeren.
4. Na de installatie POIbase opstarten. POIbase zoekt vervolgens zelf naar updates en installeert deze.

Het zou zo echt moeten lukken!
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Vergelijkbare thema's

Gebruikte tags

PoiBase, start niet op, windows 7

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Toyota navigatiesysteem met Nintendo DS te bedienen
Toyota Nintendo DS
Toyota maakt het in Japan binnenkort mogelijk om het navigatiesysteem via een Ninento DS console te bedienen... verder
Mobiele lader voorziet smartphones voor 2 weken van stroom
Mobiele lader
Nieuwe mobiele lader maakt het mogelijk om je smartphone twee weken te gebruiken zonder deze aan het lichtnet te hoeven hangen.... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie