Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

woensdag, 26. januari 2011, 13:51

POIbase omgevingsfilter

Ik heb in POIbase op mijn PC drie gebieden (Noord-Nederland, Zuid-Nederland en Wintersport: de route naar mijn skigebied) als omgevingsfilter gedefinieerd en daarna een synchronisatie uitgevoerd. Hoe kan ik op de PC of (veel beter) op mijn Navigoin 8410 Premium een omgevingsfilter aan- of uitzetten?

Is er ergens een goede bedieningshandleiding voor POIbase inclusief deze optie?

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 155

• Persoonlijk bericht sturen

2

woensdag, 26. januari 2011, 22:12

De optie omgevingsfilter is pas net geïntroduceerd dus nog niet opgenomen in een handleiding. Het vastleggen van een omgevingsfilter doe je door via POIbase een bepaald gebied te selecteren waarop dit filter van toepassing moet zijn en vervolgens de POI's te synchroniseren. Bij de volgende synchronisatie worden dan alleen die POI's gesynchroniseerd die zich binnen het door jou opgegeven gebied bevinden.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Vergelijkbare thema's

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Toyota navigatiesysteem met Nintendo DS te bedienen
Toyota Nintendo DS
Toyota maakt het in Japan binnenkort mogelijk om het navigatiesysteem via een Ninento DS console te bedienen... verder
Mobiele lader voorziet smartphones voor 2 weken van stroom
Mobiele lader
Nieuwe mobiele lader maakt het mogelijk om je smartphone twee weken te gebruiken zonder deze aan het lichtnet te hoeven hangen.... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie