MEDION Forum
Gisteren hebben we het MEDION forum de plek gegeven die het verdient, namelijk een eigen categorie.
Hopelijk wordt ons MEDION forum hierdoor ook een stuk overzichtelijker.
We hebben drie subforums aangemaakt die eigenlijk voor zichzelf zouden moeten spreken.
Namens het pocketnavigation.nl Team
Harold
Vragen en problemen omtrent navigatie worden
uitsluitend via het FORUM beantwoordt.
Omzetten naar gopal 5
Via internet gekocht de update naar gopal 5 en kaart materiaal voor europa Q2/2009. Met de handleiding van Harold ging het aardig goed. downloaden,bijwerken bibliotheek, liep alles goed. De comp. gaf aan dat er te weinig opslag ruimte was, dus een 4GB geheugenkaartje aangeschaft. Omdat mijn comp. al een paar jaartjes oud is moest ik syncroniseren via Active Sync. En hier ligt het probleem. Als je alles wilt syncroniseren, is je comp. zo,n 20 uur bezig, en dat is niet leuk.
En als je dan via de softreset,en exit, tot de ondekking komt dat er niets op je geheugenkaartje staat, dan baal je.
Ik heb dit alles 3 keer geprobeerd.
Toe heb ik gedownload "alle talen" En warempel toen ging alles perfect. Alles wat er te syncroniseren was staat nu op het geheugenkaartje. Alles bij elkaar heeft mijn comp. zo,n 30 uur staan draaien.
Het Active Sync., is erg omslachtig. Gelukkig hoeft het bij vista en windows 7 niet meer zo.En dan moet je lezen op internet dat in de medionshop de upgrate CD naar Gopal 5 gewoon te koop is.Had ik dat maar eerder geweten, maar alles bij elkaar, is het voor een 68 jarige leerzaam geweest. Deze winter ga ik in elk geval een nieuwe comp. met widows 7 aanschaffen.
Franske
Beste Frans,
Goed om te horen dat het nu gelukt is! Ik heb je bijdrage even gekopieerd naar een ander thema omdat ik hem daar beter vond passen.
Groet, harold
Vragen en problemen omtrent navigatie worden
uitsluitend via het FORUM beantwoordt.
|
iPhone 4 aangekondigd
Zoals verwacht heeft Apple op de opening van de WWDC de iPhone 4 gepresenteerd. Wij hebben alle informatie over Apple's nieuwe smartphone voor jullie samengevat...
verder
|
TomTom VIA
TomTom kondigt vier nieuwe navigatiesystemen voor het middensegment aan...
verder
NAVIGON 70 Premium Live
Het nieuwe high-end model van NAVIGON heeft voor het eerst een geïntegreerde Live-module en drie nieuwe Live services...
verder
|
Navigon 40 Premium
Begin juni presenteerde Navigon de line-up van haar nieuwe 40-serie. De 40-serie heeft weer een...
verder
|
|