Zoals jij het doet, heb je het zelf volledig in de hand. Je voegt zelf je routepunten toe.
Het probleem waar ik mee zat is het volgende:
Stel je hebt een rit A ---> B
Indien je deze rit iets meer detail geeft krijg je A--> B--> C--> D
A = vertrekpunt
B = begin autosnelweg
C = einde autosnelweg
D = plek van bestemming
Tussen punt B en C gaat het doorgaans wel goed, dat is autosnelweg.
De problemen (voor mij althans) lagen tussen de punten A-B en C-D.
Dit is nu voor het overgrote deel opgelost door de waarde in Streetpreference aan te passen.
Echter wil ik specifiek een afwijkende route, dan hanteer ik ook jouw methode, dat voldoet dan perfekt.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.
Device : Navigon-92_Premium_Live, 8450_Live, 70_Premium, 20_Easy
Kaart : Europe Q1-2012, test Q2-2012
Drager : Transcend, 8GB, Class 10
Extra : Ge-tectronic Tmc Y-adapter
Sluit de Navigon aan op de pc/laptop en open de bestanden.
Ga naar Navigon, Settings, Routing en open daar het bestandje RT_Fast.ini met een simpel tekstverwerkertje (Kladblok of Wordpad)
Verander de waarde in de regel m_Streetpreference-3 naar de waarde 48 (zie attachment).
Dit kan je eventueel ook nog doen bij RT_Optimum.ini
Sla alles op en reset de Navigon even dmv de reset. (middels een paperclip, tandenstokertje)
De Navigon wordt nu herstart.

Beste Peter,
In mijn 4310max (voorheen 2110max) kan ik onder Navigon, Settings het mapje Routing en dus het bestandje RT_Fast.ini niet vinden.
Doe ik iets fout, of staat het ergens anders?
problemen met update navigon 70 7.3.3. naar 7.3.5
Ik heb gisteren de Naigon 70 truck gekocht en heb meteen Fresh geinstalleerd om te kijken of er updates waren. Na uitvoeren van update ook meteen de nieuwe kaarten Q4 geinstalleerd (Q2 zat er standaard bij). Bij controle of alle instellingen nog goed stonden bleek dat de spraak herkenning was verdwenen. Ik heb uit pure ellende de backup maar terug gezet.
Nu probeer ik via Fresh alleen de kaarten te installeren, maar ik krijg alleen maar de link naar de update van de software te zien. Mis ik iets? Wat doe ik fout? Kan ik in de update 7.3.5 de spraakherkenning ergens in het menu weer aanzetten (ik kon het niet meer vinden).
Wie kan me helpen?
Welkom op het forum Agrianitis,
Na elke update / upgrade is het beste dat je even terug gaat naar "Fabrieksinstelling"
Dit is dus geen reboot of herstart.
Alles wat je gedownload hebt blijft in tact, alle gedane instellingen / wijzigingen gaan verloren. Dus je eventuele ingebrachte favorieten (als voorbeeld) zal je weer opnieuw moeten ingeven.
Met "terug naar fabrieksinstelling" breng je het apparaat weer terug alsof je het voor het eerst weer uit de verpakking hebt gehaald na je aankoop.
Let op:
- Na het starten krijg je ook de vraag of de Navigon in demo_mode moet blijven. Kies hier uiteraard voor NEE
- Wanneer je de instellingen weer hebt doorlopen, leg de Navigon inschakeld een half uurtje voor het raam zodat het de kans krijgt om een zogenaamde almanak mbt de satellieten, binnen te halen.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Beste Peter,
In mijn 4310max (voorheen 2110max) kan ik onder Navigon, Settings het mapje Routing en dus het bestandje RT_Fast.ini niet vinden.
Doe ik iets fout, of staat het ergens anders?
Kan zijn dat het in het Flash_gedeelte staat onder een andere naam. In juli 2009 was je wel bekend met het wijzigen hiervan op het andere forum.
Koppel anders even je nav aan de pc en laat 'm alles zoeken met
*.ini
Dan komt het vanzelf boven water drijven.
Backup van Favorieten en POI's
Als ik terug moet naar Fabrieksinstellingen, kan ik dan een backup maken van mijn Favorieten en POI's? Zoja, hoe doe ik dat?
Als ik terug moet naar Fabrieksinstellingen, kan ik dan een backup maken van mijn Favorieten en POI's? Zoja, hoe doe ik dat?
Maak even in je handteking,de gegevens aan,met welk device je werkt.
Of vermeld het even in je bericht.
Je hebt namelijk verschillende toestellen,met elk hun speciefiek eigenschappen,met wel of geen flash mem.
Ruiken om welk device het gaat,kunnen we helaas (nog) niet.
To your destination with GoPal
Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico.
Navigon 92 Premium Live
Navigon 8310
Medion P4635 GoPal 5.5