Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

dinsdag, 24. augustus 2010, 14:26

Verkeerde informatie over afgesloten wegen

Traffic Live geeft verkeerde informatie over afgesloten wegen in Nederland.

Volgens Traffic Live zijn er nu de volgende wegen afgesloten

A20 Hoek van Holland-Gouda tussen Vlaardingen West en Kleinpolderplein.
N11 Alphen Leiden - Bodegraven afsluiting Aquaduct
A2 Maastricht - Eindhoven tussen Leende en Valkenswaard

Het betreft hier allemaal wegen die afgesloten zijn op bepaalde datums/tijdstippen die te vroeg in het systeem staan.

In werkelijkheid zijn de afsluitingen:

A20
Ring Rotterdam: Hoek van Holland richting Gouda tussen knp. Kethelplein en knp. Kleinpolderplein dicht. Van 27 augustus 21.30 uur tot 30 augustus 05.00 uur.
Ring Rotterdam: Hoek van Holland richting Gouda tussen knp. Kethelplein en knp. Kleinpolderplein dicht. Van 10 september 21.30 uur tot 13 september 05.00 uur.

N11
Leiden richting Bodegraven bij Alphen a/d Rijn dicht. Van 3 september 22.00 uur tot 4 september 05.00 uur.

A2
Maastricht richting Eindhoven tussen Leende en afrit Valkenswaard dicht. Van 10 september 20.00 uur tot 12 september 11.00 uur.

Hiermee is de info over wegafsluitingen van Inrix dus niet betrouwbaar en word je onnodig omgeleid.
Ik heb op 15-08 hierover een mail gestuurd naar Inrix Europe, tot op heden geen reactie mogen ontvangen.
Navigon 92 Premium Live | Navigon 70 Premium Live | Navigon 8450 Live | Tomtom 950 Live | VDO PC5200 PT.

Peter

Super Moderator

Bijdragen: 364

• Persoonlijk bericht sturen

2

dinsdag, 24. augustus 2010, 21:19

RE: Verkeerde informatie over afgesloten wegen

Ik heb op 15-08 hierover een mail gestuurd naar Inrix Europe, tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Welk mailadres gebruik je hier voor?
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Device : Navigon-92_Premium_Live, 8450_Live, 70_Premium, 20_Easy
Kaart : Europe Q1-2012, test Q2-2012
Drager : Transcend, 8GB, Class 10
Extra : Ge-tectronic
Tmc Y-adapter

3

dinsdag, 24. augustus 2010, 22:50

Hallo Peter,

Mailtje verstuurd naar europe@inrix.com.

Ik heb aan het begin van de avond nogmaals een mail gestuurd over de bewuste meldingen, en zowaar alle drie de meldingen zijn uit het systeem gehaald. :thumbup:

De melding van de A2 stond er al sinds 15-10 open, de datum van mijn eerste mail.

In een TMC bericht wordt o.a begin en verwachte eind duur meegegeven,
Ik denk dat er ergens in de keten vergeten wordt een datum te vermelden.

Op de site van de ANWB kan je trouwens goed zien of er daadwerkelijk afsluitingen zijn ten gevolge van wegwerkzaamheden
http://www.anwb.nl/verkeer/verkeersinfor…erkzaamheden_nl

groet,
Willem.

Edit: zojuist de nu actieve meldingen over afgesloten wegen gecontroleerd, en die klopt met de info van ANWB/VID :)
Navigon 92 Premium Live | Navigon 70 Premium Live | Navigon 8450 Live | Tomtom 950 Live | VDO PC5200 PT.

Peter

Super Moderator

4

dinsdag, 24. augustus 2010, 23:13

Hoi Willem,

Erg bruikbare info. :thumbup:
Ik ga één dezer dagen dit soort info (adressen, tips & truuks, links etc) verzamelen en sticky plaatsen zodat het altijd weer terug te vinden is.

Groet,
Peter
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

Tmc Y-adapter

5

woensdag, 25. augustus 2010, 20:11

En wederom 2 verkeerde afsluitingen in het systeem van Navigon Live services, zal toch niet iedere dag hoeven te mailen?

• N57 Rotterdam richting Ouddorp tussen Hellevoetsluis en Stellendam-Havens dicht. Van 02.00 tot 14.00 uur. Op 27 augustus.
  • N57 Ouddorp richting Rotterdam tussen Stellendam-Noord en Hellevoetsluis dicht. Van 26 augustus 13.00 uur tot 27 augustus 01.00 uur

Peter

Super Moderator

6

woensdag, 25. augustus 2010, 20:56

Willem,

Zou het misschien wat handiger zijn om eens te kijken of je de goede afdeling van INRIX wel bereikt.
Het is een algemeen info_mailadres. Dat zal dan ergens bij één of andere muts op het scherm verschijnen.

Mogelijk dat je eens kontakt met hen opneemt om te vragen of het zinvol is dat je de info mailt en zo ja, naar wie je het dan moet mailen onder welk mail_adres. Ik denk dat die toko in Duitsland wel iets meer dan 10 personeelsleden binnen de posten hebben.

Peter

Tmc Y-adapter

7

woensdag, 25. augustus 2010, 21:22

Hallo Peter,

Zal inderdaad wel worden doorgestuurd naar de betreffende afdeling, het is het proberen waard om het directe mailadres te pakken te krijgen.
In ieder geval hebben ze met de mail van gisteren gereageerd door de meldingen uit het systeem te halen, al duurde het wel een paar uur.

Ik zal ook eens proberen of ik de bron kan achterhalen, kennelijk gaat er daar iets fout in het doorgeven.

Ik vermoed dat de ANWB of RWS de meldingen aan Inrix verstrekt.
De meldingen in het systeem zijn exact zoals op de eerder vermelde website van de ANWB.

Overigens ben ik super tevreden over de Traffic live service. :)

groet,

Willem

Peter

Super Moderator

8

woensdag, 25. augustus 2010, 21:33

Overigens ben ik super tevreden over de Traffic live service. :)

Ik hoop op korte termijn ook over te stappen op Live. Nog even afwachten.

Tmc Y-adapter

9

woensdag, 25. augustus 2010, 22:43

Ik hoop op korte termijn ook over te stappen op Live. Nog even afwachten.

Is zeker een aanrader :!:

Overigens wordt er keurig gereageerd bij Inrix, betrokken meldingen zijn uit de lijst. :thumbup:

wiljol

Leerling

Bijdragen: 123

Beroep: Schipper Bunkerboot (Rijn)

10

dinsdag, 7. september 2010, 11:36

Net een mail naar die info verstuurd over een weg hier in de buurt die op de schop genomen gaat worden.
Nog geen twee minuten een melding dat dit bericht is geopend!
Het gaat om de N 811 van Babberich naar Herwen ( Gelderland) die omwille van een veilig fietspad op de schop gaat.
Deze werkzaamheden duren tot medio April 2010!
De N 811 is de hoofdroute naar Pannerden . Spijk en Lobith-Tolkamer vanaf de autosnelweg !
De werkzaamheden worden door verkeerslichten geregeld .
Wachttijden van een minuut of tien en meer zullen gaan voorkomen omdat deze route veelvuldig door vrachtverkeer gebruikt wordt .
Deze met bouwmaterialen, oliën en vetten :D en levensmiddellen voor de diverse bedrijven.
Je hebt twee andere route's ;
* De grens over en dan door de kom van Elten heen.
* Door Pannerden met smalle 60 km wegen.

Zelf duik ik vanaf hier de grens over.
Reistijd +3 minuten!
NAVIGON 70 PLUS Live. :thumbup:

BLACK- ORANGE SKIN

Peter

Super Moderator

11

dinsdag, 7. september 2010, 12:43

Deze werkzaamheden duren tot medio April 2010!

Hopelijk gaan ze de wijziging niet doorvoeren bij Inrix :D ;)

Tmc Y-adapter

wiljol

Leerling

Bijdragen: 123

Beroep: Schipper Bunkerboot (Rijn)

12

dinsdag, 7. september 2010, 21:19

:whistling: :whistling: :whistling: :whistling: Moet natuurlijk 2011 zijn :rolleyes: .

Staat in de mail naar hun toe wel goed.
NAVIGON 70 PLUS Live. :thumbup:

BLACK- ORANGE SKIN

13

maandag, 20. september 2010, 22:47

De verkeerde informatie over afgesloten wegen door wegwerkzaamheden is nog steeds niet opgelost.

Alleen vandaag al kwam ik 4 meldingen tegen van afgesloten wegen die op een andere datum/tijd plaats vinden dan Inrix via traffic live aangaf.
Door de foute verkeersinfo van afgesloten wegen wordt je onnodig omgeleid, ondanks de overigens tot nu toe juiste meldingen van de actuele files wordt het totaalbeeld van Inrix hiermee onbetrouwbaar.

Vandaag maar weer een mail verstuurd naar Inrix of ze deze problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Peter

Super Moderator

14

dinsdag, 21. september 2010, 22:22

Ik heb ook een mail gestuurd naar Jim Bak (Inrix)over de kwaliteit van Inrix.
Nu zullen ze heus niet van de kruk vallen, maar alles helpt.

Tmc Y-adapter

15

woensdag, 22. september 2010, 18:53

Hallo Peter,

Goede zaak als meerdere gebruikers het onder de aandacht brengen :thumbup:
Ik had nog even op het Duitse forum gekeken maar zie daar nog geen klachten over afgesloten wegen.
misschien dat Traffic Live daar nog niet zo leeft omdat Premium TMC daar een goede dekking heeft en waarschijnlijk meer gebruikers heeft dan Traffic Live.

Als voorbeeld had ik de verkeerde meldingen bijgesloten van 20-9-2010, hierop kreeg ik wel een mail terug van het TOC team dat ze de meldingen hadden bijgewerkt.
Nu nog afwachten of ze ook zelf de info verbeteren zonder tussenkomst van de gebruikers.

groet
Willem

Vergelijkbare thema's

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Toyota navigatiesysteem met Nintendo DS te bedienen
Toyota Nintendo DS
Toyota maakt het in Japan binnenkort mogelijk om het navigatiesysteem via een Ninento DS console te bedienen... verder
Mobiele lader voorziet smartphones voor 2 weken van stroom
Mobiele lader
Nieuwe mobiele lader maakt het mogelijk om je smartphone twee weken te gebruiken zonder deze aan het lichtnet te hoeven hangen.... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie