Mijn 8410 heeft alle basis instellingen terug ;heb backup gemaakt en zouden op de C schijf moeten staan , want daar is ongeveer 6 GB afgegaan en nu wil ik deze kopieren naar mijn externe schijf , maar ik vind ze niet op de C schijf of zijn ze <onzichtbaar> ? Navigon heeft niet gevraagd waar de backup moet staan , waar kan ik ze vinden ??
Als het goed is kun je via Navigon Fresh terugvinden waar de backup staat.
Start Fresh, ga naar Bestand in de menubalk en vervolgens naar Instellingen. In het scherm dat verschijnt kun je zien waar de backups worden opgeslagen. De locatie waar de backup wordt opgeslagen kun je hier eventueel ook wijzigen in een plek die gemakkelijker te vinden is.
Fijn dat je systeem weer werkt een backup maken is dan inderdaad een prima idee.
Het beste kan je ook een 1 op 1 backup maken en deze ergens op je harde schijf opslaan.
op deze manier heb je zelf de controle over je apparaat ook als fresh niet werkt.
groet,
Willem
Navigon 92 Premium Live | Navigon 70 Premium Live | Navigon 8450 Live | Tomtom 950 Live | VDO PC5200 PT.
Voor RGM , de locatie van backups gevonden maar de mogelijkheid om ze te verplaatsen naar de E schijf of naar een externe schijf word niet aangegeven .
Hartelijk dank , WST ,Wiljol en Puttershoeke voor de nuttige info ; zet me deze week aan het werk om het in orde te brengen . Als ik problemen heb dan hoor je het meteen . Groet oswaldatlas.
Zijn de problemen opgelost en werkt het nu naar behoren?
Zou leuk zijn dat medeforumleden, die er ook (vrije) tijd in hebben gestoken wat feedback krijgen
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.
Device : Navigon-92_Premium_Live, 8450_Live, 70_Premium, 20_Easy Kaart :Europe Q1-2012, test Q2-2012 Drager :Transcend, 8GB, Class 10 Extra : Ge-tectronicTmc Y-adapter
Hallo allemaal, het werkt inderdaad schitterend , heeft wel wat tijd gekost omdat ik ook met laptop problemen had ! Deze 8410 werkt nu heel mooi , zelfs TMC , had ik daarvoor nog nooit gehoord ! Heb gemerkt dat bij TMC soms een rode punt rechts boven verschijnt en dan weer weggaat , zou het kunnen dat het een kenmerk is van TMC PRO ?? Binnen kort heb ik de nieuwe navigon easy 20 om als voetganger te gebruiken , als de batterie tenminste het toch een uur of 4 uithoud , betreft een 800 mAh bat. Wens iedereen te bedanken voor de prachtige hulp ! Oswaldatlas.