Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

vrijdag, 2. december 2011, 20:24

Foutmelding 32

Hallo allemaal,
Heb een update Gopal 6 voor mijn Medion E4445. Het synchroniseren gaat goed. Alleen krijg ik bij het resetten
van mijn navigatie steeds melding: " Error has occurrred during installation.Please effect a hard reset as described in the user's manual, Error 32".
Vandaag heb een grotere SD kaart met 8 GB in gestopt maar reeds zelfde verhaal.
Kan iemand hiermee helpen? :?: ?(
bvd.

Don

Puttershoeker

Multi-user

Bijdragen: 165

Beroep: Trucker

• Persoonlijk bericht sturen

2

vrijdag, 2. december 2011, 22:57

In onderstaande link,staan meer problemen,en eventuele oplossingen met GoPal6.

http://www.gopal-navigator.de/showthread…ccess_Violation

Volg i.i.g de lijn van GoPalWiki over hoe je GoPal 6 moet installeren.

http://www.gopal-navigator.de/wiki/index….x_Installation
To your destination with GoPal

Alle handelingen die men verricht,n.a.v de adviezen,doet men voor eigen risico.

Navigon 92 Premium Live

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

3

zaterdag, 3. december 2011, 10:23

Beste i.i.g bedankt voor de snel reactie.

Heb de links gevolgd, doe precies zoals beschreven .
Alleen tijdens harde resetten. krijg reeds deze foutmelding.
en scherm blijft Oranje. alle bestanden en pappen zitten keurige
in mijn externe G/ schrijf ( SD / 8GB).
Voor de installatie heb mijn sd kaart geformatteerd.
snap steeds niet, wat doe ik fout tijdens installatie?
heeft iemand zoiets ook meegemaakt ?

mvg. Don :?: :?: :?: :sleeping:

Puttershoeker

Multi-user

4

zaterdag, 3. december 2011, 13:21

Error 32 geeft aan :

ERROR_SHARING_VIOLATION
32 (0x20)

The process cannot access the file because it is being used by another process.

Vertaling:

Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand wordt gebruikt door een ander proces.

Systeem Error codes:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms681382(v=vs.85).aspx

Er zit dus iets fout.

Heb je een backup? Kun je terug naar de vorige versie?

Ik heb en doe geen update naar GoPal6 om een andere redenen, maar ik weet wel dat je niet 1.2.3 zomaar een update over een bestaand iets kan uitvoeren bij een Medion.

Eerst moet je een kopie maken van je flash door deze te backuppen en dan kun je het verwijderen. Vervolgens wordt door Medion Assistent de nieuwe update erop gezet.

Geef eens aan hoe jij aan GoPal6 komt en op welke manier je deze erop probeert te zetten. Komt het van een downloadsite anders dan Medion? Want er zijn namelijk 2 methoden om de update uit te voeren. Voordat ik verder ga, moet ik eerst weten welke uitvoering en van welke site je deze hebt.

Navigon 92 Premium Live

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

5

zaterdag, 3. december 2011, 15:51

Data's heb gewoon gekocht bij Medion 69 euro, via link in Gopal assistant ( software+ kaarten) kon ik volgen en bestanden downloaden.die zijn niet illegaal of zo.
deze bestanden is te vinden in mijn Extern geheugen SD kaart, alle verschillende mappen

Werkwijzen:
Navigatie verbinden met pc via Usb, pc contact met Gopal assistant, kon kiezen en lezen data in externe geheugen. F of G
Via item software deze bestanden, laten synchroniseren met mijn Medion 4445 ( sd kaart).
met andere bestanden zoals actueel kaarten worden op de zelfde manier in sd kaart gezet.
tot hier gaat alles goed.
Nou wordt gevraagd om een Harde reset uit te voeren, om de installatie in navigatie compleet te maken.
Na het resetten de installatie begint, maar halfweg krijg ik de boven genoemde foutmelding. :?: ?( :!:

Voor wat betreft, back-up. heb alles geformatteerd. ben bang dat de oude data al verwijderd zijn. kan ze niet terug zetten.

vanochtend heb deze vraag ook gesteld aan mensen van Medion, even wachten op hun reactie.

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie, wij blijven proberen wij komen wel uit. Wordt vervolgd.

6

zaterdag, 3. december 2011, 22:06

HI,

Gopal6 installatie is gelukt, na langer zoeken ben achter gekomen dat ik fout maakte bij het selecteren van meerdere bestanden en gelijk laten synchroniseren. daardoor treed er conflict van sommige files tijdens resetten proces.
Nou heb ik 1e Gopal 6 ( besturing systeem) gesynchroniseerd + reset, dan Kaarten + reset, enzovoort alles losse van elkaar. Nou werkt alles weer.
Goede ervaring voor sommigen hier op forum ooit te maken zal krijgen.

Mvg, Don

Puttershoeker

Multi-user

7

zondag, 4. december 2011, 01:35

Gelukkig alles nog op zijn pootjes terechtgekomen.

Toch even een opmerking.

Maak a.u.b toch nog even een backup van je systeem. Je weet nooit waar het goed voor kan zijn.

Mocht er iets misgaan en je hebt geen backup, dan kan niemand buiten Medion je helpen want je bent gebonden aan software die enkel voor jou device geschikt is. Mede doordat er een code in zit verpakt.

Navigon 92 Premium Live

Navigon 8310

Medion P4635 GoPal 5.5

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Toyota navigatiesysteem met Nintendo DS te bedienen
Toyota Nintendo DS
Toyota maakt het in Japan binnenkort mogelijk om het navigatiesysteem via een Ninento DS console te bedienen... verder
Mobiele lader voorziet smartphones voor 2 weken van stroom
Mobiele lader
Nieuwe mobiele lader maakt het mogelijk om je smartphone twee weken te gebruiken zonder deze aan het lichtnet te hoeven hangen.... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie