Taal: pocketnavigation.de pocketnavigation.nl

Je bent niet aangemeld.

• Registreren
  • Aanmelden
  • Ledenlijst
  • Galerie

1

donderdag, 21. juli 2011, 20:46

gopal 6

Ik heb een gps p4440. Is het mogelijk om daar gopal 6 op te installeren en waar kan je dat dan kopen?

dank

Koentje

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 155

• Persoonlijk bericht sturen

2

zaterdag, 23. juli 2011, 06:49

De Medion P4440 is geschikt voor GoPal 6. Voor een overzicht van alle Medion navigatiesystemen waarop je GoPal 6 kunt installeren zie hier. Je kunt nieuwe software voor je navigatiesysteem aanschaffen via de GoPal Assistant.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

3

zondag, 31. juli 2011, 18:21

Van wanneer kan je gopal 6 aanschaffen op de gopal assistant
Op vandaag kan je dat nog altijd niet

dank

Koentje

4

zaterdag, 24. december 2011, 12:21

GoPal 6

Ik heb een Medion P4425, volgens de lijst zou GoPal 6 moeten draaien mits de juiste ROMversie K3.6.E1.4 is geladen.
Bij mij crasht de P4425 direct na het osptarten van GoPAl 6.
Heeft iemand ook deze ervaring of aanvullende tips.
Heeft iemand GoPal 6 werkend op een P4425.

5

donderdag, 29. december 2011, 19:45

Gopal 6 en Poi Warner 3

Mijn P5435 heb ik ge-upgrade van Gopal 5.5 naar 6. Ik had al Poi Warner 3 en volgens de Assistant Shop moet deze versie compatible zijn met de Gopal 5.x en 6.x. Dat blijkt niet het geval. Als ik vanuit PW3 een POI selecteer als bestemming, geeft Gopal 6 de fout P510: de bestemming kan helaas niet worden gevonden. Inmiddels meerdere meldingen hierover getraceerd.
Onder Gopal 5.5 werkt alles prima.

Een supportaanvraag verstuurd naar Navigating.de en een standaard mail teruggekregen met installatie-instructies van PW. Dat schiet niet echt op. Ook via de Gopal Assistant Shop een melding gemaakt dat de betreffende claim in de praktijk niet waargemaakt kan worden. Omdat ik PW niet via de shop heb gekocht, kunnen ze niets voor me betekenen.

Er is al wel een PW4 verkrijgbaar via Navigating.de maar die schijnt alleen voor de Duitstaligen beschikbaar te zijn. Kies je de Engelse ingang, wordt er geen melding van gemaakt. Ook als ik inlog op mijn profiel, wordt me die upgrademogelijkheid niet geboden. Kortom, ik loop vast en kan daar slecht tegen.

Wie helpt me verder?

6

vrijdag, 13. januari 2012, 12:40

GoPal 6

Ik heb een Medion MD96840 (MDPNAE3212TR06). Het is voor mij niet duidelijk of ik hierop GoPal 6 kan installeren. Momensteel staat er GoPal Navigator ME 4.1A-28830 op.

Harold

Administrator

Bijdragen: 1 155

• Persoonlijk bericht sturen

7

vrijdag, 13. januari 2012, 14:21

Hier staat een handig overzicht van alle Medion apparaten. Jouw apparaat is de E3212 en die zou GoPal 6 moeten kunnen draaien en ook de GoPal Assistant geeft aan dat de GoPal 6 update compatible is met jouw apparaat. Een installatiehandleiding voor GoPal 6 vind je hier.
Vragen en problemen omtrent navigatie worden uitsluitend via het FORUM beantwoordt.

8

donderdag, 26. januari 2012, 19:16

hallo Charm,

ik heb hetzelfde probleem, op een medion 465T met gopal 6 versie 93659 met poi warner 3 dezelfde 510 fout. Net ook een mail gestuurd naar navigating.de. Heb jij intussen al een oplossing gevonden hiervoor? Ik heb wel de pumuckel skin maar geloof niet dat het daaraan ligt. Via de site van navigating zou hij compatibel met gopal 5 en 6 moeten zijn. Ik hou je op de hoogte.

9

vrijdag, 27. januari 2012, 19:15

hallo Charm,
vandaag al, een snelle reactie dus, antwoord van navigating:Dear Sir,

Thank you for your reply.

At the moment, we are working on the POI-Warner 4 version for your configuration in your language (GoPal 6 in English).
It will soon be available (1-3 weeks).
Please keep our correspondence.
We will then change your POI-Warner 3 license to a POI-Warner 4 license for free!
This POI-Warner 4 version is optimized for Gopal 6.
There, your problem will no longer occur.

Regards / Cordialement / Mit freundlichen Grüßen,
dus dat zou binnen 1 a 3 wk opgelost moeten zijn ,
ik houd jullie op de hoogte

Actueel op pocketnavigation.nl
Komt Apple met eigen kaartdienst in iOS 6?
iOS 6
Apple zou met de introductie van iOS 6 mogelijk Google Maps willen inruilen voor een eigen kaartdienst... verder
pocketnavigation.nl nieuws
Toyota navigatiesysteem met Nintendo DS te bedienen
Toyota Nintendo DS
Toyota maakt het in Japan binnenkort mogelijk om het navigatiesysteem via een Ninento DS console te bedienen... verder
Mobiele lader voorziet smartphones voor 2 weken van stroom
Mobiele lader
Nieuwe mobiele lader maakt het mogelijk om je smartphone twee weken te gebruiken zonder deze aan het lichtnet te hoeven hangen.... verder
Advertentie
Laatste reviews
GO LIVE 1005 World
GO LIVE 1005 World
Eind 2011 introduceerde TomTom met de GO LIVE 1005 World haar eerste navigatiesysteem met... verder
OtterBox iPad Defender
OtterBox iPad Defender
OtterBox biedt met de iPad Defender Case sinds kort ook een case voor de iPad. In deze review... verder
Advertentie